Kategorie: Novinky

S GDPR skončí některé marketingové triky

S GDPR skončí některé marketingové trikyPodmínit další obsah kontaktem, například nabízet e-book za e-mail, s GDPR už nebude možné.

Ke zpracování osobních údajů je potřeba mít nějaký „důvod“. Zde je nutné umět posoudit, kde je vyžadován souhlas a kde se osobní údaje mohou nebo musí sbírat na základě zákona. „Pokud budete souhlasy dávat ,preventivně' všude, nezpracováváte osobní údaje správně,“ upozorňuje eLegal ve své infografice. Souhlas musí být aktivní, vyčleněný ze všech obchodních podmínek, jasně formulovaný, tedy bez těžkých právních textů, evidovaný tak, aby byl v případě kontroly jednoduše doložitelný, a plný informací o tom, komu se uděluje, proč, na jak dlouho a s jakými výsostnými právy.

Přečtěte si více na:

https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/03/s-gdpr-skonci-nektere-marketingove-triky/ 

print Formát pro tisk

Reklama

Externí data protection officer

Pro naše klienty zajišťujeme funkci externího Pověřence pro ochranu osobních údajů takzvaného DPO (Data Protection Officer).

Kontaktujte nás pro informace a domluvte si úvodní konzultaci a nezávaznou nabídku.